Mkt gjort än så länge.

Klockan är inte mkt, men ja känner ändå att ja fått en massa nytta gjort..

Ola sms a johan å sa att city mail hade brev till mig så jag har försökt att ringa dem hela morgonen vilket inte går och nu så har jag mailat dem med. Se om ja kan få tillbaka mitt brev :D Posten är ju iaf smarta och kollar upp ändring av adressen och ändrar å skickar vidare. Man kaaaan ju tycka att det inte vore så svårt å fixa det. Men nu har ja mailat om det iaf..

Jag har ringt till konsultfirman som har hand om lite fakturor och sånt i bostaden. Det gäller en faktura som vi betalade i sept. En överlåtelseavgift. Som jag sen läste i kontraktet ska inte betalas av oss utan av Säljaren. Nu är denna avgift på ca 1400 kr. Så ja kände att ja inte kunde skita it direkt. Vi maila säljaren och hon förstod ingenting å ska hon betala det. å då måste hon ha fakturan i sitt namn å bla bla bla. Hon har alltså läst kontraktet och skrivit under sidan att hon vet vad som gäller. Johan mailade även henne sidonr och paragraf. Vilken mupp. Så nu ringde ja iaf konsultföretaget och dem skulle skicka ut en kopia till henne med hennes namn på. Så mailade ja henne att den va på väg och vilket konto pengarna skulle överföras till. Nöjd. Se va miffot säger nu.

Sen har ja även beställt mina böcker, som jag glömde igår. Va inte alls på banan igår kan ja väl säga. Men nu är det gjort och leveransen är på väg. Å eftersom jag klicka så tidigt så kan man ju hoppas att den går iväg idag redan. Har även fått första uppgiften på kursen.Men ja måste ha mitt material. Suck. Tur att den inte ska in förrän den sista denna månad. Ja hoppas ja kan sitta lite idag och läsa igenom. Dock så har ja tvättstugan om 15 min och vi måste åka å handla. Theo slutar tidigare idag med. Bra kaosdag!

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: