Bota..

Har ju varit så eeextremt trött. Å igår så fick ja som munsår och enda gången ja brukar få det är då ja har järnbrist. vet inte hur det hänger ihop, men det har hänt flertalet ggr. å igår så såg jag med att mina läppar va blå/vita. Oxå det jag brukar få i samband med järnbrist. Så jag skak nog börja käka järntabletter. Se om det hjälper mig något. Är ju värt ett försök, för någe måste det ju va. Kan ju inte bara vara amningshormonerna som gör mig trött. Är så jäklans extremt..

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Jag får oxå såna munsår i samband med mensen och bara jag äter järntabletter några dagar så försvinner dom igen.



Hoppas du känner dig piggare igen om några dagar.



Kramar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: