Delmål?

Funderar på om jag ska sätta upp ett litet delmål. Jag har ju väldigt svårt att gå ner i vikt då jag ammar. Brukar ta två månader från att jag sluta tom att jag börjar rasa ett kg i taget. Om jag ska ta mig ner 5 kg tom den 1 maj. Jag vet inte hur jag ska kunna göra detta, då jag provat det mesta nu med mat å undvika godis å läsk etc. Men inget händer. Men jag funderar ändå på om jag ska ha ett delmål? Försöka kan man väl?

Mina fina kommentarer
Postat av: Helen

Delmål är ju det absolut bästa sättet och gärna att man belönar sig själv när man uppnår varje mål, typ med en ny fin blomma, en tidning, en spabehandling eller nått annat som man bli glad av :D.



Lycka till, det här grejar du galant gumman :D.



Kramar


Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: