Behandlng..

idag börjar mamma sin behandlning. hon fick reda på det igår. hon lät nervös på telefonen.. å så på kvällen igår så kräktes hon. magen spelar ett spratt på henne.
 
nyss ringde jag henne för att kolla läget å ja hörde ju på henne att hon va ledsen. hon hade gråtit och va rädd och nervös. lilla mamma. jag är oxå det såklart, men om det är vägen vi ska gå, så får vi gå den. jag bearbetade detta genom att storstäda i fyra timmar igår. mamma hon ligger ju där hon ligger i sin säng. måste vara kämpigt.
 
hon har iaf fått tabletter som ska stärka skelettet. det kanske inet funkade och hon kunde få ont i magen av det. hon som redan har magkatarr och så, hon vart såklart extra orolig.
 
ska dit lite senare idag och kolla läget..

Mina fina kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Vem är du?:
Här ofta?

E-mail:


Din söta blogg:


Skriv något skoj till mig: